Co zrobić ze zmarnowanym dniem?

Możemy sobie pisać tysiące smsów.

Dziś, kiedy byłam w pracy, wymieniliśmy 58 wiadomości.

Gdy wracam do domu, siedzisz w głową utkwioną w książce albo komputerze, nie mamy o czym rozmawiać – wszystko już sobie napisaliśmy.

Więc żeby się wypłakać, idę na zewnątrz – to był naprawdę okropny dzień i nie wiem, co robić dalej.

“Czy możesz wyrzucić śmieci po drodze?”, pytasz zanim wyjdę.

Aby jakoś zaakcentować rozpacz, nalewam sobie wódki z cytryną, bardzo mi smakuje; ale nagle moja poza staje się absurdalna, ja, wódka, Ty w oddali czytasz Gumbrechta, ja patrzę na swoje stopy, lód się roztopił, pójdę umyć zęby.

kaboompics.com_Wine glass & book
Źródło: Kaboompics 
Skomentuj

